Як етично комунікувати з військовими та ветеранами? 15.05.2025 У ветеранському просторі “СЕРЕД СВОЇХ” стартувала серія лекцій, спрямованих на формування культури чутливого та поважного ставлення до захисників України. В умовах, коли велика частина громадян має досвід військової служби або участі в бойових діях, етична комунікація з ветеранами та військовими набуває особливої ваги. Саме тому до простору завітали представники Мобільної служби підтримки ВО “БФ Веста”, які провели лекцію для працівників, що взаємодіють із ветеранами та їхніми родинами. Лекція “Етична комунікація з ветеранами війни” допомогла учасникам:☑️ краще зрозуміти потреби ветеранів;☑️ навчитися уникати стереотипів у спілкуванні;☑️ обговорити реальні кейси та розробити ефективні підходи до взаємодії;☑️ підвищити рівень емпатії, поваги та професійної чутливості. 💬 Учасники активно ділилися власним досвідом, обговорювали складні ситуації та шукали оптимальні рішення для побудови конструктивного діалогу. 📌 Ініціатива «Мобільна служба підтримки: послуги для ветеранів війни та їхніх близьких» реалізується ВО «ВЕСТА» в рамках проєкту GIZ Ukraine «Ґендерно-чутливі підходи до ментального здоров’я та психосоціальної підтримки в Україні», за підтримки уряду Німеччини. 🙌 Дякуємо всім, хто долучається до важливої справи підтримки наших воїнів. Поділитись: Facebook Telegram