Офіційний веб-сайт (в стадії розробки)
Погода

Днями в Макарівській ДПІ ГУ ДПС у Київській області відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему «Актуальні питання податкового законодавства, застосування РРО/ПРРО, електронні сервіси ДПС». На запитання платників відповідала начальник ДПІ Лілія Джига.

В ході «гарячої лінії» посадовець поінформувала про сервісні послуги, які можна отримати через Електронний кабінет платника. При цьому відмітила, що за допомогою приватної частини Електронного кабінету можна подати податкову звітність в електронному вигляді, автоматично перевірити заповнену звітність на наявність арифметичних помилок та оновлення версій форматів документів, які є підставою для нарахування і сплати податків.

Найбільше додзвонювачів цікавили питання щодо безкоштовного мобільного застосунку «Моя податкова», який забезпечує громадянам простий і зручний інструмент для отримання електронних сервісів податкової служби. Спілкуючись з платниками, посадовець звернула увагу, що мобільний застосунок надає можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та сплачувати податки. У додатку доступні функції направлення запиту на отримання відомостей про суми виплачених доходів та подання Податкової декларації про майновий стан і доходи (податкова знижка). Також доступні квитанції, відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків, листи контролюючого органу.

Платники також розпитували про декларування доходів громадян, одержаних у 2023 році, порядок реєстрації РРО та програмного РРО, а також про нюанси заповнення платіжних інструкцій щодо сплати податків, зборів та ЄСВ.

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», були надані повні та вичерпні відповіді.