Офіційний веб-сайт (в стадії розробки)
Погода

Державна установа “Урядовий контактний центр” створена згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 травня 2009 року №579-р з метою забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування та їх взаємодії під час розгляду таких звернень (до липня 2010 року державна установа “Соціальний контактний центр” підпорядковувалася Міністерству праці та соціальної політики України). Цим було започатковано функціонування урядової телефонної “гарячої лінії”.

Урядова “гаряча лінія” – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування. Звернення приймаються фахівцями Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.
Дзвінки на урядову “гарячу лінію” 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Урядова “гаряча лінія” 1545 працює цілодобово

Контактна інформація Урядового контактного центру:
01001, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10.
Телефон : (044) 287-81-81
Адреса електронної пошти: 1545@ukc.gov.ua
Веб-сайт: www.ukc.gov.ua
Телефон, за яким приймаються скарги на роботу урядової “гарячої лінії”
+38 (044) 284-19-45.