Офіційний веб-сайт (в стадії розробки)
Погода

Робота зі зверненнями громадян здійснюється загальним відділом апарату селищної ради та її виконавчого комітету, що є структурним підрозділом Макарівської селищної ради.

Функції відділу:

  • забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів;
  • здійснення контролю за дотриманням вимог Закону України «Про звернення громадян» та забезпечення оперативного реагування на звернення громадян;
  • прийом, попередній розгляд та реєстрація всіх видів звернень громадян;
  • сприяння громадянам у вирішенні відповідно до чинного законодавства питань, з якими вони звернулись до селищної ради, її посадових осіб;
  • облік та діловодне опрацювання звернень громадян, їх об’єднань, що надійшли на розгляд до селищної ради;
  • здійснення контролю за строками проходження і виконання звернень громадян в селищній раді;
  • надання роз’яснення громадянам щодо порядку проведення особистого прийому громадян керівництвом селищної ради;
  • організація особистого прийому громадян керівництвом селищної ради згідно з графіком проведення особистого прийому громадян.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до загального відділу апарату селищної ради та її виконавчого комітету особисто або через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.

Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне):

  • на поштову адресу: вул. Димитрія Ростовського, 30, смт Макарів, Бучанський р-н, Київська обл., 08001;
  • на електронну адресу: info@makariv-rada.gov.ua
  • телефоном: (04578) 5-28-43.

Години прийому громадян з питань звернень:
понеділок-четвер: 08.00-17.00
п’ятниця: 08.00-16.00
перерва: 13.00 – 14.00