Правила внутрішнього трудового розпорядку 18.08.2021 Додаток 1 до Колективного договору ПОГОДЖЕНОПротоколом зборів ради трудового колективуМакарівської селищної ради«10» липня 2023 року № 2ЗАТВЕРДЖЕНО Макарівський селищний голова(підпис) Вадим ТОКАР «10» липня 2023 року ПРАВИЛА внутрішнього трудового розпорядку для працівниківапарату Макарівської селищної ради, її виконавчого комітету та виконавчих органів Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників апарату Макарівської селищної ради, її виконавчого комітету та виконавчих органів розроблені відповідно до статті 43 Конституції України, ст. 142 Кодексу законів про працю України, Законів України «Про державну службу», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Типових правил внутрішнього службового розпорядку, затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03.03.2016 № 50 «Про затвердження Типових правил внутрішнього службового розпорядку», з метою забезпечення чіткої організації роботи, належних безпечних умов праці, підвищення її продуктивності та ефективності, раціонального використання робочого часу, зміцнення трудової дисципліни. Ці Правила визначають загальні положення щодо організації внутрішнього трудового розпорядку для посадових осіб місцевого самоврядування, службовців, обслуговуючого персоналу Макарівської селищної ради, режим їх роботи, у тому числі у вихідні, святкові та неробочі дні, після закінчення робочого часу, умови перебування на робочому місці, порядок повідомлення про свою відсутність та ознайомлення із загальними інструкціями з охорони праці та протипожежної безпеки. І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ. 1.1. Правила внутрішнього трудового розпорядку (далі – Правила) для працівників апарату Макарівської селищної ради, її виконавчого комітету та виконавчих органів (далі – працівники селищної ради) розроблені та запроваджуються з метою удосконалення організації праці, зміцнення трудової і виконавської дисципліни, забезпечення раціонального використання робочого часу, високої ефективності і якості роботи працівників, умов стимулювання, відповідальності за порушення трудової дисципліни. Правила визначають основні обов’язки та права. Трудова дисципліна забезпечується створенням необхідних організаційних та економічних умов для високопродуктивної праці, відповідальним і свідомим ставленням працівників до роботи, а також заохоченням за сумлінну працю. 1.2. Правила поширюються на всіх посадових осіб місцевого самоврядування, службовців, робітників селищної ради, які повинні ознайомитися з ними під підпис, знати і неухильно їх дотримуватися. Правила є обов’язковими для виконання сторонами трудових відносин. 2. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ТА ЗВІЛЬНЕННЯ ПРАЦІВНИКІВ. 2.1. Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору. 2.2. Призначення на посади та звільнення з посад працівників здійснюється відповідно до Конституції України, законів України «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», діючого трудового законодавства. 2.3. Працівники на посади призначаються на конкурсній основі, крім випадків, коли законами України передбачено інше. Особи, які вперше призначаються на посаду, приймають Присягу посадової особи місцевого самоврядування відповідно до статті 11 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», та зобов’язані подати: – заяву;– трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов`язкового державного соціального страхування;– паспорт, що посвідчує особу;– військовий квиток (для військовозобов`язаних) та його копію;– документ про освіту;– документ, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (сторінки паспорта громадянина України – для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і має відповідну відмітку у паспорті громадянина України);– особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками та 2 фотокартки розміром 4х6 см;– відомості про доходи та зобов’язання фінансового характеру щодо себе та членів своєї сім’ї за попередній рік (Е-декларація);– підписане претендентом попередження про встановлені законодавством України обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням;– документи про пільги. Під час прийняття на роботу забороняється вимагати від осіб відомості та документи, подання яких не передбачено чинним законодавством України. 2.4. Призначення на посаду працівників оформляється розпорядженням селищного голови, яке оголошується працівнику під розпис. 2.5. Інші питання прийняття на роботу регулюються законодавством України про працю. 2.6. Під час прийняття на роботу може бути обумовлене угодою сторін випробування з метою перевірки відповідності працівника роботі, яка йому доручається. Умова про випробування повинна бути зазначена в розпорядженні про призначення на посаду. 2.7. Селищним головою, під час призначення на посаду працівника або у разі переведення в установленому порядку на іншу посаду, визначається робоче місце. 2.8. Посадовою особою селищної ради проводяться інструктажі щодо техніки безпеки, протипожежної безпеки та інших правил з охорони праці, роз’яснюються працівникові права й обов’язки та істотні умови праці. 2.9. Спеціалістом сектору з питань служби в органах місцевого самоврядування та управління персоналом надаються для ознайомлення Правила внутрішнього трудового розпорядку, загальні правила етичної поведінки, посадова інструкція, правилами військового обліку призовників і військовозобов’язаних та резервістів (для військовозобов’язаних осіб та призовників); 2.10. Облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. На вимогу працівника, який вперше приймається на роботу, трудова книжка оформляється в обов’язковому порядку не пізніше п’яти робочих днів після прийняття на роботу. На вимогу працівника спеціалісти сектору з питань служби в органах місцевого самоврядування та управління персоналом зобов’язані вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі. 2.11. Звільнення може мати місце лише на підставах, передбачених чинним законодавством. 2.12. Працівник має право звільнитися за своєю ініціативою, попередивши керівника письмово за два тижні. Після закінчення цього строку працівник має право припинити роботу, а керівництво відповідно до статті 38 КЗпП України не має права затримувати проведення розрахунку та звільнення працівника з роботи, а також в день звільнення провести з ним повний розрахунок. видати працівникові копію розпорядження про звільнення, трудову книжку. У разі, коли заява працівника про звільнення з роботи за власним бажанням зумовлена неможливістю продовжувати роботу (переїзд на нове місце проживання; переведення чоловіка або дружини на роботу в іншу місцевість; вступ до навчального закладу; неможливість проживання у даній місцевості; підтверджена медичним висновком вагітність; догляд за дитиною до досягнення нею чотирнадцятирічного віку або дитиною з інвалідністю; догляд за хворим членом сім’ї відповідно до медичного висновку або особою з інвалідністю І групи; вихід на пенсію; прийняття на роботу за конкурсом, а також з інших поважних причин), звільнення відбувається в строк, про який просить працівник. 2.13. Звільнення з ініціативи власника або уповноваженого ним органу допускається у випадках, передбачених чинним законодавством України. 2.14. Крім загальних підстав розірвання трудового договору, передбачених Кодексом законів про працю України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування» (далі – Закону) служба в органах місцевого самоврядування також припиняється у разі: – відмови посадової особи місцевого самоврядування від складання Присяги (стаття 11 цього Закону);– порушення умов реалізації права на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5 Закону);– неподання відомостей або подання посадовою особою. місцевого самоврядування неправдивих відомостей щодо її доходів у встановлений термін (стаття 13 Закону);– виявлення або виникнення обставин, що перешкоджають перебуванню на службі, чи недотримання вимог, пов’язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування (стаття 12 Закону);– досягнення посадовою особою місцевого самоврядування граничного віку перебування на службі в органах місцевого самоврядування (стаття 18 Закону). 2.15. Звільнення оформляється розпорядженням селищного голови. Днем звільнення вважається останній день роботи. 3. ОСНОВНІ ПРАВА Й ОБОВ’ЯЗКИ ПРАЦІВНИКІВ. 3.1. Кожен працівник селищної ради має право: – на повагу особистої гідності, справедливе і шанобливе ставлення до себе з боку керівників, співробітників і громадян;– на оплату праці залежно від посади, яку працівник займає, рангу, який йому присвоєно, досвіду та стажу роботи;– на безпечні та необхідні для високопродуктивної роботи умови праці;– на соціальний і правовий захист;– у порядку і в межах, встановлених законом, отримувати інформацію щодо матеріалів своєї особової справи та ознайомлюватися з іншими документами, що стосуються проходження ним служби в органах місцевого самоврядування, отримувати від керівників органу місцевого самоврядування відповідні пояснення та давати особисті пояснення;– вимагати проведення службового розслідування з метою спростування безпідставних, на його думку, звинувачень або підозри щодо нього. Працівники мають також інші права відповідно до чинного законодавства України. 3.2. Працівники селищної ради зобов’язані: – дотримуватись Конституції України та інших актів законодавства України;– з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів людини і громадянина, об’єднань громадян, юридичних осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їх правомірних дій та вимог;– неухильно дотримуватись вимог Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та загальних вимог до поведінки посадових осіб місцевого самоврядування, визначених Законом України «Про запобігання корупції»;– сумлінно, компетентно, результативно і відповідально виконувати свої посадові обов’язки, проявляти ініціативу, а також не допускати ухилення від прийняття рішень та відповідальності за свої дії та рішення;– виконувати свої посадові обов’язки чесно і неупереджено, незважаючи на особисті ідеологічні, релігійні або інші погляди, не надавати будь-яких переваг та не виявляти прихильності до окремих фізичних чи юридичних осіб, громадських і релігійних організацій;– своєчасно і точно виконувати рішення селищної ради, розпорядження і вказівки керівників;– забезпечувати раціональне, ефективне та економне використання матеріальних та фінансових ресурсів селищної ради;– постійно поліпшувати свої уміння, знання і навички відповідно до функцій та завдань займаної посади, підвищувати свій професійний та культурний рівень, зокрема за освітньо-професійними програмами та шляхом самоосвіти, удосконалювати організацію службової діяльності;– своєчасно подавати до сектору з питань служби в органах місцевого самоврядування та управління персоналом селищної ради відомості про зміни, що відбулися у працівника (про вступ до навчального закладу та про його закінчення, зміну прізвища, складу сім’ї, місця проживання, зняття з військового обліку тощо);– дотримуватись високої культури спілкування (не допускати використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації), бути доброзичливими та ввічливими, запобігати виникненню конфлікту у стосунках із громадянами, керівниками, колегами та підлеглими;– виконувати вимоги з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, протипожежної безпеки;– утримувати своє робоче місце та обладнання в порядку, чистоті і справному стані, а також забезпечувати встановлений порядок зберігання матеріальних цінностей і документів;– суворо дотримуватись вимог щодо заборони паління в приміщеннях (на робочих місцях, у кабінетах та у місцях загального користування) селищної ради;– не допускати, у тому числі поза службою, дій та вчинків, які можуть зашкодити інтересам держави або місцевого самоврядування чи негативно вплинути на їх репутацію;– дотримуватись офіційно-ділового стилю в одязі, який відповідає загальноприйнятим вимогам пристойності;– виконувати також інші обов’язки відповідно до чинного законодавства України; 3.3. Коло обов’язків, що їх виконує кожен працівник за своєю спеціальністю, кваліфікацією чи посадою, визначається у посадовій інструкції, яка затверджується в установленому порядку, а також довідником типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад посадових осіб місцевого самоврядування і тарифно-кваліфікаційними довідниками робіт і професій робітників. 3.4. Працівникам селищної ради забороняється: – брати участь у діях, що суперечать національним інтересам України, ускладнюють функціонування державних органів та органів місцевого самоврядування;– бути організатором і безпосереднім учасником страйків та інших дій, що перешкоджають виконанню органами державної влади чи органами місцевого самоврядування передбачених законом повноважень. 4. ОСНОВНІ ОБОВ’ЯЗКИ РОБОТОДАВЦЯ. 4.1. До компетенції селищного голови належить: – під час укладення трудового договору роз’яснити працівникові його права і обов’язки, поінформувати про умови праці та розмір заробітної плати;– належним чином організувати працю та забезпечити кожного працівника робочим місцем;– затвердити чітко визначений обсяг службових повноважень за посадою кожного працівника;– забезпечити здорові та безпечні умови праці;– контролювати виконання працівниками вимог законодавства, правил внутрішнього трудового розпорядку, застосовувати до порушників дисципліни заходи дисциплінарного впливу та дисциплінарне стягнення;– неухильно дотримуватися вимог чинного законодавства про працю, правил з охорони праці;– забезпечувати виплату заробітної плати працівникам регулярно в робочі дні не рідше двох разів на місяць через проміжок часу, що не перевищує шістнадцяти календарних днів; у разі, коли день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні;– постійно вдосконалювати організацію роботи селищної ради, забезпечувати підвищення кваліфікації працівників;– створювати умови для ефективного використання робочого часу, підтримувати ініціативу та активність працівників;– забороняється приховувати факти та обставини, що становлять загрозу для життя, здоров’я і безпеки працівників;– виконувати інші обов’язки, передбачені чинним законодавством України. 5. РОБОЧИЙ ЧАС І ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ. ЧАС ВІДПОЧИНКУ. 5.1. Тривалість робочого часу працівників селищної ради не може перевищувати 40 годин на тиждень. Установлюється п’ятиденний робочий тиждень з двома вихідними днями – суботою та неділею. Напередодні святкових та неробочих днів, що визначені статтею 73 КЗпП України, тривалість роботи працівників скорочується на одну годину. 5.2. Робочий час у селищній раді розпочинається о 8.00 год., закінчується о 17.00 год.; перерва на відпочинок та обід – з 13.00 год. до 14.00 год. Працівники використовують час перерви на свій розсуд. На цей час вони можуть відлучатися з робочого місця. 5.3. Відповідно до діючого законодавства за угодою між працівником і власником або уповноваженим ним органом може встановлюватись як при прийнятті на роботу, так і згодом неповний робочий день або неповний робочий тиждень. Оплата праці в цих випадках здійснюється пропорційно відпрацьованому часу. Робота на умовах неповного робочого часу не тягне за собою будь-яких обмежень обсягу трудових прав працівників. 5.4. Робота у вихідні та святкові дні, як правило, не допускається. Залучення працівників до роботи у вихідні, святкові, неробочі дні провадиться у випадках та за умов, передбачених чинним законодавством, за розпорядженням селищного голови. Робота у святкові, неробочі та вихідні дні компенсується відповідно до чинного законодавства. 5.5. Облік робочого часу працівників селищної ради здійснюється за табелем встановленої форми, який підписується особою, відповідальною за облік робочого часу. В установлений термін табель передається до відділу бухгалтерського обліку та звітності селищної ради для нарахування заробітної плати. 5.6. Посадовим особам місцевого самоврядування, надається щорічна основна відпустка тривалістю 30 календарних днів з виплатою допомоги на оздоровлення у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати, іншим працівникам надається щорічна відпустка, тривалість якої становить 24 календарних дні з виплатою допомоги на оздоровлення у розмірі, що не перевищує середньомісячного заробітку. 5.7. Посадовим особам, які мають стаж роботи понад 10 років в органах місцевого самоврядування, надається додаткова оплачувана відпустка на 5 календарних днів, а починаючи з 11-го року ця відпустка збільшується на 2 календарні дні за кожний наступний рік. Тривалість додаткової оплачуваної відпустки не може перевищувати 15 календарних днів. 5.8. Відповідно до пункту 22 статті 20 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», працівникам (окрім сумісників) зі статусом осіб, віднесених до 1 або 2 категорії постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи надається додаткова оплачувана відпустка тривалістю 16 календарних днів. 5.9. Відповідно до статті 772 Кодексу законів про працю України, статті 162 Закону України «Про відпустки», працівникам, які є учасникам бойових дій і статус яких визначений Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», надається додаткова відпустка із збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік. 5.10. Відповідно до статті 19 Закону України «Про відпустки» одному з батьків, які мають двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину з інвалідністю, або які усиновили дитину, матері (батьку) особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, одинокій матері, батьку дитини або особи з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, який виховує їх без матері (у тому числі у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особі, яка взяла під опіку дитину або особу з інвалідністю з дитинства підгрупи А I групи, чи одному із прийомних батьків надається щорічно додаткова оплачувана відпустка тривалістю 10 календарних днів без урахування святкових і неробочих днів. За наявності декількох підстав для надання цієї відпустки її загальна тривалість не може перевищувати 17 календарних днів. 5.11. Відпустки без збереження заробітної плати надаються відповідно до статей 25 і 26 Закону України «Про відпустки». Працівникам надаються також інші відпустки, передбачені чинним законодавством. 5.12. За бажанням працівника частина щорічної відпустки замінюється грошовою компенсацією. При цьому тривалість наданої щорічної та додаткових відпусток не повинна бути меншою за 24 календарні дні. 5.13. Черговість надання щорічних відпусток визначається графіком, який затверджується керівником на кожен календарний рік не пізніше 5 січня. Графік складається з урахуванням необхідності забезпечення нормальної діяльності селищної ради та особистих інтересів працівників і можливості їх відпочинку. Графік доводиться під підпис до відома всіх працівників. 5.14. Безпосереднє надання відпусток узгоджується з працівником через заяву та оформляється розпорядженням селищного голови. 5.15. Забороняється ненадання щорічних відпусток повної тривалості протягом двох років підряд. 5.16. За розпорядженням селищного голови працівники можуть бути відкликані з відпустки. Частина невикористаної відпустки, яка залишилася, надається працівнику в будь-який інший час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році. У разі відкликання працівника зі щорічної відпустки його роботу оплачують з урахуванням тієї суми, що була нарахована на оплату невикористаної частини відпустки. 5.17. У разі звільнення працівника, йому виплачується грошова компенсація за всі невикористані ним дні щорічної відпустки, а також додаткові відпустки, працівникам, які мають дітей. 5.18. Працівникам, які навчаються у вищих навчальних закладах, надаються додаткові оплачувані відпустки у зв’язку з навчанням згідно з довідками навчальних закладів. 6. ЗАОХОЧЕННЯ ЗА УСПІХИ В РОБОТІ. 6.1. За зразкове виконання своїх обов’язків, тривалу і бездоганну роботу, новаторство у праці та інші досягнення в роботі можуть застосовуватись такі заохочення: – преміювання;– підвищення на посаді;– встановлення надбавок до заробітної плати;– нагородження грамотою чи подякою. 6.2. Працівникам, які успішно і сумлінно виконують свої трудові обов’язки, надаються у першу чергу переваги та соціальні пільги відповідно до чинного законодавства. Таким працівникам надається також перевага під час просування по службі. 6.3. За сумлінну працю при виході на пенсію працівникові може бути присвоєно черговий ранг поза межами відповідної категорії посад, якщо він має найвищий ранг у цій категорії посад не менше двох років. 6.3. Заохочення оголошуються розпорядженням селищного голови, доводяться до відома працівника або всього колективу і за вимогою заносяться до трудової книжки працівника. 7. ВІДПОВІДАЛЬНІЦСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ТРУДОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ. Порушення трудової дисципліни, тобто невиконання або неналежне виконання з вини працівника покладених на нього трудових обов’язків, тягне за собою застосування заходів дисциплінарного стягнення, а також інших заходів, передбачених чинним законодавством. 7.1. За порушення трудової дисципліни, цих правил до працівника може бути застосовано один з таких видів стягнення: – догана;– звільнення. Звільнення як дисциплінарне стягнення може бути застосоване: 1) за систематичне невиконання працівником без поважних причин обов’язків, покладених на нього трудовим договором або правилами внутрішнього трудового розпорядку, якщо до цього працівника раніше застосовувались заходи дисциплінарного стягнення;2) за прогул (у тому числі за відсутність на роботі більше трьох годин протягом робочого дня без поважних причин);3) за появу на роботі в нетверезому стані або в стані наркотичного чи токсичного сп’яніння, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України. 7.2. До працівників за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків, перевищення своїх повноважень, порушення обмежень, пов’язаних із проходженням служби в органах місцевого самоврядування, а також за вчинок, який ганьбить його як посадову особу місцевого самоврядування або дискредитує селищну раду, можуть застосовуватись і такі заходи дисциплінарного впливу: – попередження про неповну службову відповідність;– затримка до одного року у присвоєнні чергового рангу або у призначенні на вищу посаду. 7.3. Стосовно порушення посадовою особою місцевого самоврядування трудової дисципліни може бути проведено службове розслідування. 7.4. Дисциплінарні стягнення застосовуються селищним головою та оформляються розпорядженням, яке оголошується працівникові під розпис. 7.5. До застосування дисциплінарного стягнення вимагається від порушника трудової дисципліни письмове пояснення. У разі відмови працівника надати письмові пояснення складається відповідний акт. 7.6. Дисциплінарні стягнення застосовуються безпосередньо за виявлення проступку, але не пізніше одного місяця з дня його виявлення, без урахування часу звільнення працівника від роботи у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю або перебування його у відпустці. Дисциплінарне стягнення не може бути накладене пізніше шести місяців з дня вчинення проступку. За кожне порушення трудової дисципліни накладається лише одне дисциплінарне стягнення. 7.7. Якщо протягом року з дня накладення дисциплінарного стягнення працівника не буде піддано новому дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення. Якщо працівник не допустив нового порушення трудової дисципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник, стягнення може бути зняте до закінчення одного року. Протягом строку дії дисциплінарного стягнення заходи заохочення до працівника не застосовуються. 7.8. У разі відсутності на роботі працівник селищної ради повідомляє свого безпосереднього керівника та сектор з питань служби в органах місцевого самоврядування та управління персоналом селищної ради у письмовій формі, засобами електронного чи телефонного зв’язку або іншим доступним способом. 7.9. У разі недотримання працівником вимог пункту 7.8. цього розділу складається акт про його відсутність на роботі. 7.10. У разі ненадання працівником доказів поважності причини своєї відсутності на роботі він повинен подати письмові пояснення на ім’я селищного голови щодо причин своєї відсутності. 8. ПЕРЕБУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ У СЕЛИЩНІЙ РАДІ У ВИХІДНІ, СВЯТКОВІ, НЕРОБОЧІ ДНІ ТА ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ РОБОЧОГО ЧАСУ. 8.1. Селищний голова, за потреби, може залучати працівників селищної ради та її структурних підрозділів до чергування в обідню перерву, після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові і неробочі дні, яке здійснюється згідно з графіком. Такий графік розробляється сектором з питань служби в органах місцевого самоврядування та управління персоналом та затверджується селищним головою. 8.2. Чергування полягає в обов’язку працівника знаходитись на визначеному робочому місці з метою вирішення невідкладних питань, що стосуються виконання функцій і повноважень місцевого самоврядування, а також для передачі/отримання інформації. У зв’язку із залученням працівника до чергування йому має надаватися день відпочинку. В день, коли працівник чергував в обідню перерву, йому надається година відпочинку в інший, погоджений з безпосереднім керівником, час упродовж робочого дня. 8.3. Для виконання невідкладних і непередбачених завдань працівники зобов’язані, за розпорядженням селищного голови, з’являтися на службу у вихідні, святкові та неробочі дні з подальшим наданням вихідного дня. Робота в ці дні компенсується наданням за заявою працівника, погодженою безпосереднім керівником, оплачуваного дня відпочинку. 8.4. У разі крайньої необхідності, завершення невідкладної або термінової роботи, яку неможливо перенести на наступний робочий день, працівник може закінчити доручену йому роботу після закінчення робочого часу. 8.5. Перебування працівника на робочому місці після закінчення робочого часу у власних цілях, не пов’язаних з роботою, забороняється. Закінчення робочого часу для працівника, який перебуває на роботі у вихідні, святкові, неробочі дні, відбувається одразу ж після завершення дорученої йому роботи. 8.6. Забороняється залучати до роботи понад установлену тривалість робочого дня, а також у вихідні, святкові та неробочі дні, у нічний час вагітних жінок і жінок, які мають дітей віком до трьох років. Жінки, які мають дітей віком від 3 до 14 років або дитину з інвалідністю, можуть залучатися до надурочних робіт лише за їх згодою. Залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт можливе лише за їхньої згодою і за умови, що це не суперечить медичним рекомендаціям. 9. ПОРЯДОК ДОВЕДЕННЯ ДО ВІДОМА ПРАЦІВНИКІВДОРУЧЕНЬ ТА РОЗПОРЯДЖЕНЬ ЗІ СЛУЖБОВИХ ПИТАНЬ. 9.1. Доручення, рішення селищної ради, виконавчого комітету, розпорядження селищного голови доводяться до відома працівників шляхом ознайомлення у паперовій або електронній формі з підтвердженням такого ознайомлення. 9.2. Підтвердженням може слугувати підпис працівника (у тому числі, як відповідального виконавця) на документі, у журналі реєстрації документів або відповідний електронний цифровий підпис, який підтверджує ознайомлення з певним службовим документом в електронній формі. 9.3. Нормативно-правові акти, які підлягають оприлюдненню, доводяться до відома громадян шляхом їх оприлюднення в місцевій газеті (за необхідності), а також шляхом розміщення на офіційному веб-сайті Макарівської селищної ради. 10. ДОТРИМАННЯ ЗАГАЛЬНИХ ІНСТРУКЦІЙ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ. 10.1. Селищний голова зобов’язаний забезпечити безпечні умови праці, належний стан засобів протипожежної безпеки, санітарії і гігієни праці. Інструктування з охорони праці та протипожежної безпеки здійснює особа, на яку покладені відповідні функції в селищній раді. 10.2. Працівники селищної ради повинні дотримуватись правил техніки безпеки, виробничої санітарії і гігієни праці, протипожежної безпеки. 10.3. Умови праці на робочому місці, стан засобів колективного та індивідуального захисту, що використовуються працівниками селищної ради, а також санітарно-побутові умови повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів з охорони праці. 10.4. За стан пожежної безпеки та дотримання інструкцій з охорони праці відповідає селищний голова та визначена ним відповідальна особа, на яку покладено такий обов’язок. 11. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ. 11.1. Положення Правил внутрішнього трудового розпорядку є основою для організації роботи працівників селищної ради. 11.2. Контроль за дотриманням Правил внутрішнього трудового розпорядку здійснюється заступниками селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету та сектором з питань служби в органах місцевого самоврядування та управління персоналом. 11.3. Працівники селищної ради повинні бути ознайомлені під розпис з правилами внутрішнього трудового розпорядку, які зберігаються у секторі з питань служби в органах місцевого самоврядування та управління персоналом селищної ради. Голова Ради трудового колективу _(підпис)_Володимир КРУПОДЕРЯ Макарівський селищний голова___(підпис)___ Вадим ТОКАР Поділитись: Facebook Telegram