Офіційний веб-сайт (в стадії розробки)
Погода

Державна податкова служба України (далі – ДПС) розробила нові версії програмного забезпечення (далі – ПЗ) програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) для операційної системи iOS (Apple) та Web, а також оновила версії для Windows та Android. Так, суб’єкти господарювання можуть безкоштовно завантажити відповідне ПЗ на вебпорталі ДПС.

Для використання ПРРО від ДПС суб’єкту господарювання потрібно:

  1. Завантажити та встановити ПЗ ПРРО відповідне операційній системі пристрою – з AppStore для iOS (версії 15 або новіше), з PlayMarket для Android (версії 8.1 або новіше), з вебпорталу ДПС для Windows (версії 7 SP1 або новіше). Для використання вебверсії перейти за посиланням: https://webrro.tax.gov.ua/account/login?ReturnUrl =/.
  2. Переконатись, що суб’єктом господарювання подано через Електронний кабінет або Єдине вікно подання електронної звітності наступні форми:
    – повідомлення про об’єкти оподаткування або об’єкти, пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність за формою № 20–ОПП (ідентифікатор форми F1312005 для фізичних осіб – підприємців, J1312005 для юридичних осіб);
    – заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1–ПРРО (ідентифікатор форми F1316605 для фізичних осіб – підприємців, J1316605 для юридичних осіб);
    – повідомлення про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа про касира за формою № 5–ПРРО (ідентифікатор форми F1391802 для фізичних осіб – підприємців, J1391802 для юридичних осіб (далі – Повідомлення за ф. № 5–ПРРО));
  3. Запустити застосунок та авторизуватися за допомогою КЕП, який було вказано в Повідомленні за ф. № 5–ПРРО.
    ПРРО, яке надається Державною податковою службою на безоплатній основі має такі можливості:
    – створення та реєстрація фіскальних чеків;
    – легке додавання товарів та послуг у фіскальний чек;
    – друк та відправка фіскальних чеків покупцям на пошту або у месенджери;
    – відкриття/закриття зміни;
    – службове внесення/службова видача;
    – ведення довідників номенклатури;
    – експорт/імпорт довідників номенклатури;
    – продаж товарів/послуг, відсутніх в довіднику номенклатури;
    – використання сканера штрих-кодів;
    – використання різних форм розрахунку (готівкова/безготівкова/комбінована (готівка/картка));
    – просте оформлення знижки на окремий товар або всю суму чека;
    – оформлення повернення товарів та чеків повернення;
    – формування та перегляд X-звіту;
    – формування та перегляд Z-звіту;
    – автоматичне або ручне закриття зміни та відправка Z-звіту.