Електронний кабінет – зручний сервіс ДПС для подання звітності в електронному вигляді 14.02.2023 Макарівська ДПІ ГУ ДПС у Київській області нагадує, що актуальною формою взаємодії з податковими органами у період дії воєнного стану є використання електронних сервісів ДПС, які набувають все більшої популярності серед платників. Так, подання звітності в електронному вигляді надає можливість скоротити час і витрати на подання звітності; мінімізувати помилки при заповненні декларації; при необхідності надати копії документів у додатку до декларації, що важливо, зокрема, при використанні права на податкову знижку; підвищити якість обслуговування платників податків та спростити процедуру подання податкової декларації. Аби залучити якомога більше декларантів до онлайн звітування у Макарівській ДПІ спеціально облаштовані робочі місця, де працівники Центру обслуговування платників навчають цьому всіх охочих. Податківці акцентують увагу на зручності та доступності запроваджених ДПС України електронних сервісів, завдяки яким можна сформувати, перевірити й надіслати до контролюючих органів податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки із бюджетом, дізнатися про строки сплати податків, а також іншу корисну інформацію. Зокрема, платник податків стає користувачем електронного кабінету (http://cabinet.tax.gov.ua) та набуває право подавати звітність в електронній формі і вести листування засобами електронного зв’язку в електронній формі після проходження в електронному кабінеті електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису. Єдиною підставою для відмови у проходженні електронної ідентифікації платника податків в електронному кабінеті є недійсність кваліфікованого електронного підпису такого платника податків, у тому числі у зв’язку із закінченням строку дії відповідного сертифіката відкритого ключа. Вхід до «Електронного кабінету» здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний веб-портал Державної податкової служби України https://tax.gov.ua. Щоб ним скористатися, немає потреби встановлювати додаткове програмне забезпечення, для цього достатньо лише скористатися електронним підписом, який кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу. Поділитись: Facebook Telegram