Офіційний веб-сайт (в стадії розробки)
Погода

Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що в меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету фізична особа, зареєстрована у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) чи в окремому реєстрі Державного реєстру, може отримати відомості про себе, наявні у Державному реєстрі.

ФО, яка має кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП), для направлення запиту щодо отримання відомостей з Державного реєстру про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору в електронному вигляді (F1319103) через Електронний кабінет необхідно:

  1. Увійти до Електронного кабінету за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.
  2. Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID), за допомогою Дія.Підпис або «хмарного» КЕП.
  3. У меню «ЕК для громадян» приватної частини Електронного кабінету обрати «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути «Створити».
  4. Вказати період, за який необхідно отримати відомості, натиснути «Зберегти».
  5. Підписати за допомогою КЕП або «хмарного» КЕП, після чого Запит буде автоматично відправлений.
  6. Отриману відповідь (форма F1419103) «Вiдомостi з Державного реєстру фiзичних осiб – платникiв податкiв про джерела/суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору вiдповiдь на запит в електронному виглядi» можна переглянути та завантажити в pdf у режимі «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» або у розділі «Запит про суми виплачених доходів» меню «ЕК для громадян».