Зручні сервіси швидкого обслуговування клієнтів ДТЕК Київські регіональні електромережі у месенджерах Viber і Telegram 26.07.2022 Клієнтам ДТЕК Київські регіональні електромережі доступний надійний та зручний електронний помічник — чат-бот у Viber та Telegram. Він допомагає у зручний час замовляти або користуватися послугами оператора системи розподілу електроенергії. За допомогою чат-боту споживачі можуть повідомити про відсутність електроенергії, передати покази електролічильника та замовити послугу щодо роботи приладів обліку (заміну, налаштування, опломбування/розпломбування, повідомити про проблему). Також через чат-бот компанія інформує споживачів про зміни в роботі та сервісах компанії, нагадує про необхідність передачі показів електролічильника. ☝️ Для того, щоб користуватися перевагами чат-боту ДТЕК Київські регіональні електромережі необхідно: 🔸у пошуку месенджера Viber або Telegramввести «ДТЕК Київські регіональні електромережі»;🔸 пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);🔸 обрати в меню послугу, яка цікавить, та скористатися нею. Поділитись: Facebook Telegram